Diskuse
Inkluze neboli společně
Děkujeme za pochopení.
V34l33a51d72i93m88í80r 34T57e55m31l35í56k
Paní Valachová, za svého mládí jste asi chodila do školy v jiném státě....již tehdy existovaly pomocné školy, či školy zvláštní, a s těmito dětmi se tedy těžko mohla potkat... Také jsem měl ve třídě spolužáka, který i během vyučování běhal a skákal po lavicích, ale v dalším "postupném" ročníku s námi již nebyl....
M51a75r29t12i67n19a 80B68e21r48á42n45k80o60v23á
SLOVA SLOVA SLOVA!
Syn chodil do jedné takové třídy, v prvních dvou letech docházky a měl samé jedničky. Ve třetí třídě jsem si všimla, že jeho jedničky neodpovídají mé představě o výborných znalostech. Přesunuli jsme ho na jinou školu - v prvním pololetí jsme měli trojky snad ze všeho podstatného, ale do konce roku jsme vše dohnali!
Takže inkluze = sen pomateného dobroděje. Otázkou je, pro koho chce dělat dobro, protože pro ta děcka rozhodně inkluze dobrá není.
PS pokud by chtěl někdo oponovat, že nevím, o čem píšu, tak FYI mám odučeno 16 let na zvláštní škole (speciální pedagog).
L65e44o97n63t80ý88n39a 83C73h36v15á80t50a82l54o63v91á
To je takové poloviční řešení, zavedla bych inkluzi úplně všude, například i na ministerských postech, vždyť těm Vašim spolužákům musí být určitě líto, že na ně nezbylo ministerské křeslo. Když společně, tak společně nebo ne?
J55i12ř17í 90H23r45b81e54k
Takhle to dopadne, když rezort školství řídí/řídil člověk bez učitelských zkušeností zato s plnou hlavou nějaké "korektní" ideologie. Odnese to statistická většina postižených i zdravých, nicméně určitě se najde i nějaké procento výjimek, na jejichž vyzdvižených výrocích se zahojí svědomí a ega inkluzátorů/rek.
J10i22ř84í 18S37t22r38ž67í67n22e56k
Paní exministryně vidí, že její dítě (inkluze) je velmi problémové, takřka ADHD a cítila potřebu nás přesvědčit, že to tak není.
M66o54n67i22k90a 55S74i61k38o39r85o65v84á
Paní Valachová,když je inkluze tak skvěla,proč jsou třídy s dětmi s ADHD,či autismem rozhozené a nefungují tak, jako ostatní třídy? A proč škola dostane finance pouze na asistenta,ale třídní a ostatní učitele, kteří se musejí těmto dětem věnovat daleko vic nedostanou navíc vůbec nic?
P50a88v78e52l 31D52v98o25ř19á17k
Koukám, že na Zdeňka Nejedlého budeme vzpomínat se slzou v oku.
Paní ministryně by si měla vzít třídnictví ve třídě s několika správnými inkludovanými týpky.
P88e26t98r 64S98k92ř51i82v24a41n
Co se zeptat někoho kdo je takříkajíc u toho? Dozvíte se, že spolužák který uprostřed hodiny vstane a vykřikuje vulgární slova moc učení neprospívá. Též pocit křivdy kdy ON může daleko více než ostatní je časovaná bomba. Děti ho nenávidí, děti jsou upřímné a dotyčný žák se cítí sám uprostřed kolektivu dětí. A já se ptám nebylo by dotyčnému lépe mezi dětmi s podobným problémem? Opravdu chcete ten komplex méněcennosti pěstovat už v raném dětství? Myslíte, že děti vaši inkluzi pochopí a začnou striktně dodržovat jakýsi kodex? Převedeno do světa politiků, že se začnou přetvařovat a budou korektní? Ani náhodou, děti ještě nejsou zkažené, děti jsou upřímné a zmiňovaný žák to pocítí každý den.
R35o10s44t93i10s67l70a30v 26C42a23h56a
hele, takoveho spoluzaka mela sestra v bezne tride za komancu. Klidne sel a nabidl ucitelce tykani.
R67u47d43o84l46f 25J23e41l56í46n77e94k
ZŠ i SŠ jsem vychodil v komunismu. Na ZŠ bylo zcela běžné, že dítě, které nezvládlo výuku, bylo přeřazeno do školy zvláštní. A co je velice důležité, tenkrát byl kantor autorita a pokud někdo vyrušoval, dostal pohlavek a byl klid. Dnes si to nedovolí. A pokud Vám vyhovoval komunistický přístup, kdy nikdo nesměl vyčnívat, pak v zájmu našich dětí opusťte školství.
O89l75g68a 85P55a70v33l77í24k88o43v58á
Milá paní, pokud jste chodila do školy za totáče, neexistovala gheta, kde dnes vyrůstají nezvladatelné děti, které se klidně ve škole vykakají do umyvadla. Pokud by vaše dítě chodilo ze školy s poznatky o tom, jak paní učitelka zápasí s hrubou sprostotou těchto dětí, pokud je jich více než jeden, s jejich neomaleností, nechutí se podílet na výuce a zároveň s vědomím, že dítěti samotnému se to příčí, asi by jste hledala způsob, jak dítěti pomoci, nejspíše hledáním jiné školy, kde inkluzi obcházejí. Děti, které pocházejí ze sociálně vyloučených lokalit, potřebují zcela jiný přístup ke vzdělávání, než ostatní a jejich inkluze může být realizována tehdy, když pochopí, o co jde. Co se týče zdravotních hendikepů, nelze toto řešit obecným nařízením, nýbrž zařazení do školy musí řešit společně rodina, lékař a škola, která musí mít k dispozici spolupracující odborníky a technické vybavení. Ta inkluze, kterou bez jakékoliv přípravy a odborného přístupu uzákonila ministryně Valachová, aby vyhověla bruselu, je ubohost na kvadrát
Š31t84ě37p94á92n 73B75i69c98e96r60a
a situace se nejenže nelepší, ona se rok od roku zhoršuje. Těch, o kterých píšete přibývá, protože většina z nich dovede přežívat jen ze všemožných příspěvků, mezi které počítají i ty na děti a proto jich mají víc a víc. Tak nějak jim nedochází, že i ty děti něco stojí. Vytloukají tak klín klínem, podobně jako když se splácí úvěr novým úvěrem.
- Počet článků 139
- Celková karma 33,29
- Průměrná čtenost 4453x