Děkujeme za pochopení.
A27n70t56o52n38í38n 35K73o59u62n79o43v65s64k13ý
Vy už jste si stála i za prosazením inkluze, bohužel...
J87i49ř67í 81V70a36l18d42h21a75n26s
Uvědomujete si, jak neschopnou státní správu jste jako ministrině reprezentovala a jak v té vlastní neschopnosti jen pokračujete???
Co jiného je toto Vaše vyjádření?
Jenže věci se zadrhly. Teď jsme v situaci, že financování přišlo o více než dva roky později, než mělo (s odložením reformy), nebylo dotaženo ujasnění oborů (které ano, které ne), změny v RVP postupovaly pomalu... A tak dále.
Zdroj: https://katerinavalachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=746223
Z41d19e75n24ě86k 17M79a54t31u34š87k95a
Stále dokola se diskutuje o matematice, jako maturitním předmětu, ale nevede se diskuze o obecné úrovni maturit.
A ta je bídná a neustále klesá a jestli to tak půjde dál, tak bude jednou z otázek z matematiky příklad z oboru malé násobilky.
P51a38v95e23l 47J85e78ř52á35b61e77k
Pořád dokola, jablka a hrušky. Ještě jsem neslyšel, že by se někomu logické myšlení zničehonic rozvinulo během půlhodinové stresující zkoušky...
P66e90t84r 30D61r95a18p38a45l
asi tak, logické myšlení bu ́d máte, nebo nemáte, stejně jako třeba hudební sluch. Můžete se sice nabiflovat vzorečky a postupy, ale stejně nevíte, proč tomu tak je.
J75i21ř96í 25J97i44r74o72u63d20e43k
,Pokud ale má mít maturita smysl, logiku a vůbec své místo v systému, pak kompletní - tedy s matematikou."
Zdroj: https://katerinavalachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=746223
Ano, o tom to vše je!
M77i10r52o25s52l73a22v 69B55u42č33e90k
V prvé řadě nechápu, k čemu jsou dobré Výuční obory s maturitou ? Pravda je, že jakoukoliv návštěvu instalatéra u WC zahajujeme Rozborem větným a znalostí A, Jiráska. - Ihned následuje význam díla Babičky od B. Němcové . Pokud neuspěje, vyženu jej - na trhu je přece Řemeslníků přebytek ...
Vše co je potřebné a užitečné - Je nepříjemné. Pak s matematikou , jako s Důchodovou reformou. Je zapotřebí o tom mluvit 30 let a problém odkládat. Tak to bude lépe ...
V78l41a19d32i11m85í27r 58B22l94a52ž29e39k
Pokud chtějí případně studenti pokračovat ve studiu na VŠ (a k tomu asi učební obory s maturitou jsou, jinak si studenti mohou vybrat učební obor bez maturity), tak maturitu potřebují. Myslím, že není špatná možnost, aby se studenti mohli rozhodnout o 4 roky později, zda chtějí dělat řemeslo, nebo jít studovat dále.
P40e80t25r 13D21r15a88p24a27l
pokud by byla povinná maturita z matiky, tak se dopracujeme do stavu 3 povinných maturitních předmětů. no, na gymplu to problém nebude, přidá se k tomu jeden voltelný. Ale co odborné školy? maturita na nich by přece logicky měla obsahovat zejména odborné předměty daného oboru. I vy jste na té ekonomce asi maturovala z účetnictví a ekonomie. takže se na průmyslovkách, ekonomkách, zdravkách atd bude maturovat z kolika předmětů..pěti, šesti? to by potom ale muselo i na gymplu být stejný počet maturitních předmětů. přece absolvent gymplu nebude mít maturitu jednodušší, než průmyslovák
Z98d65e47n68ě76k 86M82a48t82u13š52k30a
kdysi dávno na strojních průmyslovkách bývala matematika pouze v prvním ročníku. Potom už byla pouze aplikována v odborných předmětech.
Maturita byla z češtiny, ruštiny a dvou odborných předmětů.
A absolventi tehdy měli po ukončení školy podstatně hlubší vědomosti než dnešní na té samé škole.
- Počet článků 139
- Celková karma 33,29
- Průměrná čtenost 4453x