Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K96a45r93e33l 35C41a43c42h

6. 9. 2021 22:39

Šikana byla, je a bude. Nejen ve škole. V každém kolektivu. Vždy se najde někdo, kdo si myslí, že je natolik silný v kramflecích, že si na něj nikdo netroufne a začne tohoto pocitu převahy zneužívat. Vždy se najde někdo slabý a zranitelný, na kom si takový heroj začne ověřovat velikost svého ega. V dobách minulých se šikana obtížně prokazovala. Bylo nutné hledat svědky, kteří se nebudou obávat svědčit. Při dnešních technologiích je to snazší. Obzvláště u mládeže, která z hlouposti takové věci natočí a pochlubí se tím na sociálních sítích. A konec konců šikanu na silnici dnes odhalují kamery v automobilech. Vždyť i to pitomé vybrzďování je vlastně šikana. Boj se šikanou je sice marný, ona nezmizí, ale přesto by s ní slušní lidé bojovat měli.

1 0
možnosti

Co jsem tak četl, tak prakticky všechny školy, ve kterých se šikana provalila se vyznačovaly tím, že poslední předchozí zpráva školní inspekce konstatovala, že je všechno v pořádku.

1 0
možnosti

Kdyby měla škola možnost žáka za závažné provinění vyloučit (a nebyla finančně zainteresována na počtu žáků ani se nemusela obávat militantních "lidskoprávníků"), bylo by řešení prosté.

4 0
možnosti

Sikanu ve skole jsem zazil nekdy pred 70. roky od rustinarky Olgy Nikolajevny Popovove.

Od zacatku jsme si nejak nepadli do oka. A kdyz jsem se ji jednou pri hodine zeptal co znamena jedno ruske slovo, ktere jsem ve slovniku nenasel, bylo utrum. Sto vojevat? Ne to slovo zacina jinak. Tak mi skazi celou vetu. Soudruzko ucitelko je to ze Svejka a ta veta zni: Etym devuskam nado ....... .

A bylo vymalovano.

A tresty jako destkrat opsat a prlozit clanek z ucebnice byla na dennim poradku. Jednou jsem se odvazil odporovat a udelal ze sebe hrdinu.

Kdyz mne vyvolala y chtela videt ten trest, ostentativne jsem tu stat za smichu vsech vytrhl z ucebnice a pred celou tridou napul prelozil.

Souska Popovova vletea ze tridy jako pozdeji sovetske rakety do vesmiru.

Po par minutach vstoupila nase tridni, takova bodra moravanka a opravdu jedna z nejlepsich ucitelek na skole. Bozena Cerna a pronesla: Chlapc, cos to provedl, ani svecena voda te nezachrani od dvojky z chovani a ja nemohu pro tebe nic udelat.

Nemela pravdu, dostal jsem trojku.

0 0
možnosti

musel jste si hodně vytrpět.:-( ale nezlomili vás.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 139
  • Celková karma 33,29
  • Průměrná čtenost 4453x
Právnička, bývalá politička, nyní Za sklem. Za sklem je organizace, která pomáhá lidem s poruchami autistického spektra, aby mohli žít, pracovat a vzdělávat se v běžném prostředí.

Seznam rubrik