Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Další díl seriálu Ministr Plaga očima tety Kateřiny. Jsem opravdu ráda, že ministryní už není ona. A za to, že ANO ubránilo školství před ČSSD, mi smí do baráku. Zdravím Radku K.

0 0
možnosti
Foto

Možná jsem na exministryni tvrdá. Ale právě jsem zhlédla debatu s ministrem Plagou. Rozdíl mezi těmito dvěma úředníky je jednoduchý - zatímco paní ministryně nevěděla, jak jednotlivé části maturit vypadají, pan ministr to ví, monitoruje názory studentů a ještě o tom všem přemýšlí.

0 0
možnosti
Foto

...extra často nás nechválí. Ale je to ministr, který ve složité době dokázal prosadit do škol konečně modernější náhled na dítě v systému vzdělání. A to v empatii, kterou celá řada zasloužilých paní učitelek tak nějak postrádá - neb předmět jejich a neznalost kdejaké hovadiny z něj pro život (často dávno mrtvolou), je pro ně to nejdůležitější. Podotýkám, že ANO mi nesmí do baráku.

0 0
možnosti
Foto

"Všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo!" Stále stejná unavující písnička "Kalouska v sukních", jak už jsem do jedné diskuze napsal.

Jak se v létě spalo vám, paní Kateřino? Vám, která jako poslankyně a členka jedné z vládních stran máte o všem jasno a ten špatný je ministr Plaga. Nehájím ho tímto, řekla bych "vy za 5, on bez 5 za 10". Kolikrát jste bila pěstičkami do řečnického pultíku ve sněmovně a interpelovala pana ministra? Kolik podnětných návrhů jste se prostřednctvím vaší strany snažila prosadit, když ministr je tak neschopný? Nešlo to, stranické grémium vám doporučilo mlčet? Tak proč jste demonstrativně nesložila mandát? Je mi líto všech, díky jejichž volebním hlasům jste tam, kde jste.

1 1
možnosti
ZZ

Mě úplně stačilo to, co bylo vyneseno na ministerstvu školství ze sekretariátu.

Paní Zmatkařka - tehdejší ministryně uštědřila za svého ministrování, školství takovou herdu, že roky nebudou stačit na to, aby se z toho školství oklepalo.

:-P:-P:-P

0 1
možnosti
JF

J32i70ř42í 91F93o69g23e68l

13. 1. 2021 11:07

Zhrzená milenka a zhrzená ministryně jedno jsou......

1 0
možnosti
  • Počet článků 139
  • Celková karma 33,29
  • Průměrná čtenost 4453x
Právnička, bývalá politička, nyní Za sklem. Za sklem je organizace, která pomáhá lidem s poruchami autistického spektra, aby mohli žít, pracovat a vzdělávat se v běžném prostředí.

Seznam rubrik