Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale pro ty podmínky musíme nejprve vytvořit předpoklady. A pro vznik těch předpokladů zase podmínky. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ze světových statistik vyplývá, že děti, u kterých byla diagnostikována nemoc covid-19, tvoří asi jen dvě procenta nemocných. Na to, že jsou pozitivní, se u nich většinou přijde ve chvíli, kdy onemocní dospělý.

1 1
možnosti
Foto

Děti jsou ideální přenašeči. A to je problém

2 1
možnosti
Foto

Roušky jsou samozřejmost, Ať se děti nadýchají virů, které jejich tělo vyloučilo. Pokud si já pamatuji školní léta, tak větrání tříd bylo samozřejmostí. Při velké přestávce se otevírala všechna okna dokořán. Děti se sejdou a do školy jdou společně bez roušek, ty si nasadí až ve škole. Venku si hrají spolu bez roušek, pokud venku je ošklivo navštěvují se v některé rodině. Do škol ale nesměly, aby se nenakazily. Jak vyplývá z dat ÚZIS, ve školách se nakazilo jen minimálně dětí, asi kolem tří procent, takže nebyl reálný důvod k jejich zavření. Při epidemii chřipky se za takového stavu učilo dál.

1 1
možnosti
Foto

Jak si to vylučování virů tělem v praxi představujete, pane Kindle?

1 0
možnosti
Foto

Paní Valachová, podmínky, bohužel aktuálně nejsou, zcela nepochybně dojde ke zhoršení epidemiologické situace. Pochopte konečně, že patogeny nezajímají jakákoliv kriteria. To opoziční vyžadování přesných kriterií už je trapné.

1 0
možnosti
Foto

Paní Moudrá, patogeny jsou v rámci celé bakteriální domény spíše výjimečné, většina bakterií je neškodná či dokonce prospěšná.;-D;-D

0 2
možnosti
Foto

Možná by bylo přínosné, kdyby paní Valachová už žádné podmínky ve školství nekladla.

5 1
možnosti
PV

P92a59v40e48l 38V78é75b71r

13. 11. 2020 13:07

Taky si myslím, že už pomohla dost.

3 1
možnosti
Foto

Nemám nic proti „regulaci“. Tedy stanovit podmínky. Jinak se tomu říká i pravidla hry. Jenže ta musí být jasná, přehledná, logická a hlavně realizovatelná. Což většinou není, jak ukazují všechny poslední události. A my jsme tedy v situaci, která je více jak nepřehledná, matoucí a rozporuplně hodnocená. A vy chcete vše ještě více komplikovat. Přitom vše nasvědčuje, že ten virus prostě půjde svou cestou, Ať se nám to líbí, či nelíbí. Jen se podívejte na ty „parametry“ nebezpečí a vývoje nákazy. Netvrďte, že se v tom sama vyznáte. Jsou prostě situace ve vývoji lidské společnosti, kdy si ta musíme přiznat, že poroučet větru a dešti prostě nelze. Není to důvod k pesimismu, spíše výzva k návratu k realitě.

3 0
možnosti
JD

Jen doplním, že Covid podle pravidel moc nehraje.R^

0 0
možnosti
VB

Německo nižší typy škol neuzavřelo, ale k listopadu jich téměř 200 zavřeli hygienici pro nákazu. Švédsko nyní dělá studii pro upřesnění, jak se přenášela nákaza z dětí, u nichž byl covid-19 potvrzen, na rodiče, pedagogy aj. Je třeba mj. i děti více poučit o nákaze, aby např. na svou babičku zblízka neprskaly bez roušky, aby měly aspoň od 6 - 7let roušku v MHD apod. Riziko jistě existuje mj. při školním stravování. Preventivní či výzkumné testování probíhá v demokratic. zemích dobrovolně, učitelům se nabízí zdarma dobrovolně např. v SRN, jinak se provádí při vyskytnutí nákazy, ovšem uplatňuje se i varianta karantény namísto testování. Rizikovější děti i učitelé mohou uplatnit výuku na dálku.

1 1
možnosti
RC

Jenze je nutno uvest, ze Nemecko je 8 krat vetsi. U nas je zakladnich skol pres 4000. Takze tech 200 skol pravdepodobne odpovida mene nez 1% vsech zarizeni. To uz vypada jinak, nez kdyz napisete 200....

0 0
možnosti
  • Počet článků 139
  • Celková karma 33,29
  • Průměrná čtenost 4453x
Právnička, bývalá politička, nyní Za sklem. Za sklem je organizace, která pomáhá lidem s poruchami autistického spektra, aby mohli žít, pracovat a vzdělávat se v běžném prostředí.

Seznam rubrik