Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Vy už jste si stála i za prosazením inkluze, bohužel...

1 0
možnosti
JV

Uvědomujete si, jak neschopnou státní správu jste jako ministrině reprezentovala a jak v té vlastní neschopnosti jen pokračujete???

Co jiného je toto Vaše vyjádření?

Jenže věci se zadrhly. Teď jsme v situaci, že financování přišlo o více než dva roky později, než mělo (s odložením reformy), nebylo dotaženo ujasnění oborů (které ano, které ne), změny v RVP postupovaly pomalu... A tak dále.

Zdroj: https://katerinavalachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=746223

2 0
možnosti
Foto

Stále dokola se diskutuje o matematice, jako maturitním předmětu, ale nevede se diskuze o obecné úrovni maturit.

A ta je bídná a neustále klesá a jestli to tak půjde dál, tak bude jednou z otázek z matematiky příklad z oboru malé násobilky.

5 0
možnosti
Foto

Pořád dokola, jablka a hrušky. Ještě jsem neslyšel, že by se někomu logické myšlení zničehonic rozvinulo během půlhodinové stresující zkoušky...

https://paveljerabek1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=732190

0 0
možnosti
PD

P66e90t84r 30D61r95a18p38a45l

27. 2. 2020 11:29

asi tak, logické myšlení bu ́d máte, nebo nemáte, stejně jako třeba hudební sluch. Můžete se sice nabiflovat vzorečky a postupy, ale stejně nevíte, proč tomu tak je.

1 0
možnosti
Foto

,Pokud ale má mít maturita smysl, logiku a vůbec své místo v systému, pak kompletní - tedy s matematikou."R^!

Zdroj: https://katerinavalachova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=746223

Ano, o tom to vše je!

2 0
možnosti
MB

V prvé řadě nechápu, k čemu jsou dobré Výuční obory s maturitou ? Pravda je, že jakoukoliv návštěvu instalatéra u WC zahajujeme Rozborem větným a znalostí A, Jiráska. - Ihned následuje význam díla Babičky od B. Němcové . Pokud neuspěje, vyženu jej - na trhu je přece Řemeslníků přebytek ...

Vše co je potřebné a užitečné - Je nepříjemné. Pak s matematikou , jako s Důchodovou reformou. Je zapotřebí o tom mluvit 30 let a problém odkládat. Tak to bude lépe ... :-)

4 0
možnosti
VB

Pokud chtějí případně studenti pokračovat ve studiu na VŠ (a k tomu asi učební obory s maturitou jsou, jinak si studenti mohou vybrat učební obor bez maturity), tak maturitu potřebují. Myslím, že není špatná možnost, aby se studenti mohli rozhodnout o 4 roky později, zda chtějí dělat řemeslo, nebo jít studovat dále.

0 0
možnosti
PD

pokud by byla povinná maturita z matiky, tak se dopracujeme do stavu 3 povinných maturitních předmětů. no, na gymplu to problém nebude, přidá se k tomu jeden voltelný. Ale co odborné školy? maturita na nich by přece logicky měla obsahovat zejména odborné předměty daného oboru. I vy jste na té ekonomce asi maturovala z účetnictví a ekonomie. takže se na průmyslovkách, ekonomkách, zdravkách atd bude maturovat z kolika předmětů..pěti, šesti? to by potom ale muselo i na gymplu být stejný počet maturitních předmětů. přece absolvent gymplu nebude mít maturitu jednodušší, než průmyslovák

0 0
možnosti
Foto

kdysi dávno na strojních průmyslovkách bývala matematika pouze v prvním ročníku. Potom už byla pouze aplikována v odborných předmětech.

Maturita byla z češtiny, ruštiny a dvou odborných předmětů.

A absolventi tehdy měli po ukončení školy podstatně hlubší vědomosti než dnešní na té samé škole.

1 0
možnosti
  • Počet článků 139
  • Celková karma 33,29
  • Průměrná čtenost 4453x
Právnička, bývalá politička, nyní Za sklem. Za sklem je organizace, která pomáhá lidem s poruchami autistického spektra, aby mohli žít, pracovat a vzdělávat se v běžném prostředí.

Seznam rubrik